Re: OpenSSH - dziala!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 09:13:36 MET DST

Marek Wojciechowski wrote:

> Musisz ustawić odpowiednie kodowanie w ssh_term. Dokładdnie masz to
> opisane w dokumentacji.
> Przykladowe linijki które trzeba dopisać wysyłam Ci e-mailem.

Sorry ze tak mecze. ale czy moglbys napisac opracowanie po naszemu
jak instalowac od poczatku do konca te wersje SSH ?
Mi za chiny nie wychodzi. a ssh203 ktorego uzywam jest juz
nieaktualny, no i ciagle mam na tej wersji krzaki, bo to taka wersja.

mysle ze lewhoo chetnie umiesci ten opis na stronach teamu :)