Re: ODIN

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 13:20:20 MET DST

On Sun, 21 Jul 2002 09:55:02 UTC, ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) wrote:

> No właśnie mam z nim problem, już z trzema buildami :(
> coś symbol database found but failed with loading probe kernel. :(
> I jeszcze failed with RC=-2277 cośtakiego, wszystko podczas ładowania
> więc nie da się za bardzo spisać bo za szybko to się jeszcze na dodatek
> odbywa...
> Wie ktoś jak to rozwiązać? Albo gdzie się z tyum zwrócić..?

Mam to samo.
Problem w tym, że win32k.sys twierdzi, że os2krnl nie pasuje do pliku
os2krnl.sym.
Może to być prawda, i wówczas powinno pomóc zainstalowanie np.
starszego kernela razem z odpowiednim sym-em (CP2 i eCS fix 2
przychodzi chyba właśnie bez odpowiedniego sym-a) a może to być
problem win32k i wówczas jedynie czekać na nowy build lub zrobić
downgrade.

Marek