Re: Mozilla i nieangielskie literki

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 18:27:06 MET DST

Tomasz Szczesniak <Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org>
nakombinował(a) coś takiego:
> Już zaraz próbuję

Przepraszam Cie, mea culpa - nie "font-face" tylko "font-family".
Dopiero teraz przyuważyłem że myślałem o innym a co innego podałem :)

> Normalnie - do takiej stronki jak moja są niepotrzebne, a jakoś nie mam
> ochoty ściągać dokumentacji do swtyli i się ich uczyć. Ale widzę, że
> świat poszedł do przodu i trzeba...

Też tak myślałem dwa lata temu, a teraz ani bez dhtml'a ani php ani css
żyć nie mogę. To co dają te techniki w życiu Ci nie zostawi sam html :)

> Co prawda skoro strona jest o muzealnych rzeczach to i
> kodowana być powinna w HTMLu 1.0 :)

Hehe :)
Najpierw nie lubiłem styli bo uważałem, że to nie wszędzie łazi... potem
zaczeły się krótkie wstawki, np font-decoration: none, text-indent: 20px
itd... Potem dalej dłuższe, a potem żeby nie powtarzać się - css :))))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl