Mozilla i nieangielskie literki

Autor: Tomasz Szczesniak (Tomasz.Szczesniak_at_p134.f127.n480.z2.fidonet.org)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 18:52:03 MET DST

Hello Ninik.

09 Jul 02 17:51, Ninik wrote to All:

 N> Kliknij view -> character coding -> autodetect -> Russian.
 N> U mnie się wyświetla prawidłowo.

Nic z tego - ładuje mi się po prawej stronie ramka domyślna, tak jakbym
przeładował całą stronę, kliknięcie ma 'systemach oznaczeń' daje ten sam efekt
co wcześniej - tzn. albo nie przełącza się na unicod albo wyśwetla pytajniki.

 N> To wina twórcy strony, wybór czcionki nie powinien odbywać się poprzez
 N> ten znacznik, mozilla jest zgoda z w3c org. a Ci tego nie pochwalają.

To jak mam wsadzić pojedyńczą grecką literkę? Całość w unikodzie?

 N> I jak Ci się podoba? :)

Całkiem sympatycznie wygląda, teraz trzeba się tego nauczyć :)

 N> I jedno i drugie mi nie działa, i dobrze. Niechciane otwarcie okienka,
 N> bleee... Nie cieprię net traffic'a :(

Ale jak ci się ktoś narazi... Świetna rzecz :)

Tomasz