Re: TCP/IP i DHCP

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 23:21:55 MET DST

> Jeszcze raz Ci mówię - idź do BIOS'u. Miałem identyczne objawy i
tak to
> rozwiązałem.

Zrobiłem tak: usunąłem realteka, etherlinka, zainstalowałem IBM NUL
MAC driver czyli do modemu - t ujuż sprzęt nie ma nic do rzeczy.
i znów po ping 127.0.0.1: icmp : unknown protocol
- TCPSTART.CMD jest w autostarcie
- odpaliłem go z linii poleceń aby widzieć komunikaty, przczytałem
treść tego .CMD i wychodzi że wykonuje się bez bledów więc nic nie
rozumiem bo jeśli nie chodzi do dialupu to raczej problem w TCP/IP a
dlaczego TCPSTART nie wyrzuca błędów?

Wojtek