Re: Czy to normalne?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 03:11:28 MET DST

"zubalo" <zubalo_at_box43.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Tak ta wartość jest stała zawsze ok 2MB ponad wielkość cache.

A jesteś pewien że to akurat JFS? może coś innego zjada? Zresztą teraz to
nie ma znaczenia, przy dzisiejszych pamięciach... 20-30 w tą czy w tą...

> Wybaczce ,że zadam głupie pytanie ale czy jeżeli ustawiam 4MB na cache
> dla 386HPFS , mam dwie partycje tak sformatowae to system zarezerwuje 8
> MB na ich obsługę?

Chyba zje sobie 4MB, tak samo sterownik do fat zjada tyle ile mu każesz
niezależnie od wielkości i ilości partycji...

ps. odpisujże pod tym co ktoś Ci odpowiada, a poza tym wycianaj czyjś
podpis, bo to brzydko i nieładnie tak odpowiadać...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl