TCP/IP i DHCP

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 23:02:51 MET DST

Mój poprzedni post już nieaktualny, z bólem ale poszło (niestety
nowa inst. po drodze komunikat o uszkodzonej tablicy partycji)
System działa.
Mam jednak następny kłopot. Komputer jest podłączony do netu przez
kartę sieciową->modem kablowy->TV kablowa.
Numer IP jest przyznawany dynamicznie po numerze karty. Przy starcie
systemu dostaję komunikat:
DHCP client did not get parameters itd.
Co mam źle ustawione?
TCP/IP 4.3
karta realtek 8139 - driver 3.01 ( na 3.23 -zwis)
Pod winnt chodzi bez problemu więc połączenie jest OK.
Wolałbym tego posta puścić z pod OSa ale jeszcze nie jest mi dane.

Wojtek