oes i fix15

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 11:24:11 MET DST

Hai!

Czy ktoś mający os/2 z fixem 15 (i najlepiej niczym innym) może nacisnąć
trzech króli i powiedzieć mi co się dzieje?
U mnie chyba wszystko ładnie się zamyka i w ogóle, ale... zapomina się na
końcu restartować..
Wszystko jest okiej jeśli nacisnę na raz z pięć razy te klawisze, ale to
chyba nie tak ma być..
Dodam że sytuacja ma miejsce na zupełnie czystym systemie + jedynie
fixpack 15, no i jeszcze nowy fat na pokładzie, ale chyba to nie on to
popsuł..
Może mi ktoś to wyjaśnić?
A tak w ogóle to fix 16 zatrzymuje się mi na pliku pmwindx.dl_ i twierdzi
że coś z nim nie tak :(
Ma ktoś go może w zipie dużym, ale działającym? (mi właśnie nie chodzi :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl