Re: Częstotliwość odświerzania

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 30 Jun 2002 - 07:56:58 MET DST

On Sat, 29 Jun 2002 16:44:14 UTC, Mateusz <linux_at_kki.net.pl> wrote:

> Jak się zmienia czestotliwość odświeżania ekranu w OS/2 ?
> Mam e-comstation i próbowałem to zrobić tak jak pisze w pomocy , ale tam
> nie ma takiej zakładki !
> POMOCY !!!

Jak masz SDD to np. "eComStation/SystemSetup/System" i na pierwszej
zakładcxe masz "Refresh". Jak nie masz SDD to, o ile pamiętam, w tym
samym miejscu na drugiej stronie pierwszej zakładki masz te ustawienia
(zwróć uwagę na mały plus blisko prawego górnego rogu zakładki, ew.
kliknij prawym klawiszem na dowolnej z zakładek).

Marek