3 lamerskie pytania

Autor: marek (marson_at_mlinux.ko.pl)
Data: Thu 27 Jun 2002 - 09:32:56 MET DST

Witam

Mam 3 lamerskie pytania odnosnie OS/2 Warp 4

1 scviagnalem sterownik vwinaud z www.teamos2.org.pl podobno ma on wymuszac
na WinOS/2 uzywanie sterownika od karty dzwiekowej tego jaki jest w
rzeczywistym OS/2 rozpakowalem W.W sterownik pododawalem co trzeba do
config.sys pokopiowalem co gdzie trzeba i co dalej jak to uruchomic zeby
dzialalo( co gdzie ustawic , jaki sterownik wybrac) acha oryginalnych
sterownikow dla win3.11 do mojej dzwiekowki nie posiadam ( ESSOLO-1
AUDIODRIVE PCI ) aaaa i pod normalnym OS/2 chodzi OK

2 poznikaly mi niektore obiekty z tego paska na goze ( co najsmiesniejsze sa
one na dysku bo jak dam znajdz i wpiszxe nazwe takiego obiektu ktory mi
zniknal to go znajduje i mozna go normalnie uruchomic) - jak to przywrocic

3 jak ten pasek na goze ( nie wiem jak to sie nazywa ) przesumac na dol
ekranu tj. tak jak pasek zadan w windzie

Pozdrawiam