Re: eCS a sprawa polska.

Autor: Jan Gromadzki (oksza_at_bu.uni.wroc.pl)
Data: Fri 21 Jun 2002 - 16:05:15 MET DST

On pią 21. czerwiec 2002 12:28, You wrote:
[...]
> No cóż. Polska microsoftem stoi i raczej nic tego nie zmieni. Tym
> bardziej jeżeli za ewentualną alternatywę trzeba będzie zapłacić.
[...]
No może nie w każdym miejscu i trochę się jednak to zmienia - vide linux.
Ja chętnie bym dopłacił nieco (z naciskiem na "nieco"), żeby mieć
uaktualnionego OS-a, choć nie musi być koniecznie spolszczony. No więc
właśnie, skoro mamy wśród nas resellera eCS, czy i kiedy będzie ten
upgrade "royalty free" za 90 USD?

Pozdrowienia

JG