Re: eCS a sprawa polska.

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Fri 21 Jun 2002 - 12:16:04 MET DST

On Thu, 20 Jun 2002 16:10:35 UTC, (Leszek KUBRAK) wrote:

> Przeglądając posty z 2 miesięcy w kilku widziałem gadkę na temat
> polskiej wersji eCS. Pomimo tego co mówią różne szpiony mikrosyfa
> twardo używam OS/2 a teraz eCS na gruncie zawodowym.
> <autoreklama> Od miesiąca moja firma ma status resellera
> MENSYS</autoreklama>.

Czy dotyczy to tylko eCS czy również innych produktów sprzedawanych
przez Mensys ?

> Tak więc proszę o kontakt wszystkich, którzy próbowali cokolwiek
> w kierunku spolszczenia naszego systemu działać. Być może udałoby się
> nadać sprawie poważniejszy bieg.

No cóż. Polska microsoftem stoi i raczej nic tego nie zmieni. Tym
bardziej jeżeli za ewentualną alternatywę trzeba będzie zapłacić.
Ale, jeżeli widzisz jakiś rynek, i sądzisz, że istnienie spolszczonej
wersji pozwoli Ci sprzedać kilka dodatkowych kopii to możesz mnie
liczyć jako chętnego do np. tłumaczenia części zasobów, helpów, czy do
czego tam jeszcze byliby potrzebni ludzie.

Marek