Odp: Instalka warpa poszukiwana

Autor: przemex (przemex_at_uz.pl)
Data: Thu 20 Jun 2002 - 11:57:56 MET DST

> Zastanów się człowieku co Ty mówisz. Wejdź do kogoś do domu i poproś aby
Ci
> ktoś oddał swój telewizor. Jakbyś nie zauważył OS/2 nie jest darmowym
> systemem. Płaci się za niego konkretne pieniądze i posiada on odpowiednią
> licencję, więc to o co prosiłeś jest zwyczajnym namawianiem do piractwa
> (czytaj kradzieży).

No cóż, niestety Twój sposób myślenia to nadinterpretacja.

1. Nie powiedziałem "dajcie mi szybko warpa bo nie mam na czym pracować"
2. Przed użyciem programu lubię się znim zapoznać
3. Jeśli byś trochę pomyślał to mogłeś mi dać trial 21 dniowy

I po 4 NAJWAŻNIEJSZE:

Jeśli nie masz nic do powiedzenia to nie generuj ruchu na grupie - wbrew
pozorom niektórzy ludzie jeszcze płacą za każdą sekundę połączenia z siecią
i może nie mają ochoty czytać Twoich nic nie wnoszących postów .... (pana
Płaszczycy to nie dotyczy bo on jest niereformowalny i swoje nic nie
wnoszące do tematu posty wrzuca do każdego wątku na każdej grupie
dyskusyjnej)