COM i VCOM

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 19 Jun 2002 - 14:39:55 MET DST

Hi!

Po każdej jakiejkolwiek instalacji sprzętu właśnie takie dwa sterowniki są
mi dodawane do configa. Tylko podczas ładowania nie chce ich włąśnie
przyjąć... Dwa razy zatrzymuje się... Oczywiście zaremować sobie to można
ale w takim razie po co to jest to ustrojstwo? NA comach nic mi nie
siedzi, a mam chyba obsługę urządzenia szeregowego, myszka ps/a a modemu
to już dawno nie ma... Czyli jak nic nie jest podłączone to po co mi
urządzenie szeregowe? (hmmm, teraz do tego doszedłem, piękny jestem że
sobie odpowiedzi daje sam;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl