Re: IrDA i OS/2

Autor: Jakub Golab (olorin_at_imladris.chipdrive.pl)
Data: Sat 15 Jun 2002 - 12:57:45 MET DST

Użytkownik Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych

> A mozesz mi pokrotce zreferowac, do czego tego uzywasz? :))

Obecnie już do regularnej wymiany danych z palmtopem Psion - znacznie
wygodniejsze niż kabelek do RS-a, który zresztą musiałem ciągle przełączać z
powodu podłączania czasem aparatu cyfrowego. Również jak mi się będzie
nudzić mogę sobie zaimportować/wyeksportować książkę adresową do/ z
telefonu...

Pozdrawiam,
Kuba
olorin_at_imladris.chipdrive.pl