IrDA i OS/2

Autor: Jakub Gołšb (olorin_at_kki.net.pl)
Data: Wed 12 Jun 2002 - 23:26:21 MET DST

Witam!

Jakiś czas temu pojawiły się sterowniki IrDA działające nie tylko z
ThinkPadami. Wczoraj wyposażony w lutownicę, parę części (łączna wartość
18PLN) zlutowałem sobie takie cudo podłączane do złącza IrDA płyty
głównej. Po zainstalowaniu ww. sterowników wszystko działa pięknie -
dołączone programy - książka adresowa i zbiór melodyjek - bez problemu
rozpoznały i gadają z moim Ericssonem R320s; jutro sprawdzę jak poradzi
sobie PsiFTP i mój Psion Series 5. Ogólnie - jestem zachwycony :-)

Pozdrawiam,
Kuba
olorin_at_imladris.chipdrive.pl