Re: pilne... o fixpacku

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Sat 08 Jun 2002 - 21:41:08 MET DST

Jest, autor wykonal checkdisk i jest znowu :) Ale np .7dk ma dziwna wielkosc,
a wlasnie
>z 7dk hjest pmwin.dl_ gdzie service wywala sie na cheksum error... A rozpakowuje bez
>problemow... Dziwne :/
>
>Stwierdzilem, ze moze mam za stary diunpack, ale moge znalezc tylko taki z 96 roku...

Podobnie jest z *.edk i *.kdk. Wcześniej brałem z Imladris Fix4 do Sibyl, też
było niekompletne. Widocznie tam (na Imladris) tak jest.
Zajrzałem na jednego wareza, ale tam nie ma tego fixa.

Pozdrawiam
Jerzy Michniewski