PMView i miniaturki :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 07 Jun 2002 - 18:38:33 MET DST

Hi!

Od czasów zainstalowania XWorkplace dzieją mi się dziwne rzeczy...
Mniejsza o to, będzie koniec roku to i czas na to żeby w ogóle porządnei
uporządkować sobie wreszcie system, nawet Live'a będę wreszcie miał, a nie
tego wrednego sb128 :)
Ale pytanie które ostatnio jest na topie jak dla mnie: jak naprawić to
żeby mi się pokazywały ikonkowe obrazki? Kiedy w PMView Otworzę jakiś plik
mam ustawione żeby zrobił mu automagicznie ikonkę miniaturkę i zapisał.
Kiedyś dawniej było tak że mimo że tak czynił to jednak... tą ikonkę można
było zobaczyć dopiero od restartu systemu. Teraz za to jak zrobi to pokaże
od razu ale wystarczy zamknąć to okienko i już z powrotem mam ikonkę od
pliku... JAk to zmienić?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl