Kameroaparatowanie :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 04 Jun 2002 - 09:11:08 MET DST

Hi!

Jak że był dzień dziecka, heh, kupiłem sobie aparat cyfrowy mt-406,
niedrogi, mały, nadaje się do zabawy tylko heh ;)
Pod windą po krótkich bojach zaczął działać ;) Nawet nie było tak źle :)

Za to pod oesem nawet się nie spodziewałem jakichś wymiernych
rezultatów... Wszędzie pisało "no usb camera supported" No ale mniejsza o
to.
A tu... dziś rano odebrałem sobie maila z os/2voice o gphoto/2
Zamiast iść na infę do szkoły zostałęm i zainstalowałem, no i...?
No i właśnie zero probelmów, na razie tylko w trybie tekstowym działa, ale
ściąga bez problemu z przez usb fotki, filmy czy co tam mam w pamięci :)

Mam wrażnie że idzie to wolniej trochę niż w windzie, ale jeszcze chyba
nic nie mam za dobrze ustawione ;) Jeszcze się dopracuje :)) Muszę jeszcze
kazać mu ściągać w normalne miejsce te fotki i gotowe :))

Tak więc jakby coś to mt-406 (kamerkoaparat) może dostać znaczek "work in
os/2" :) Wprawdzie nie jest to sprzęt wysokiej klasy ale przy tej cenie do
zabawy starczy :))

kurde, mam ochotę wyskoczyć z takim samym hasłem jak na
comp.os.os2.multimedia :))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl