Re: List do Serenity

Autor: Jan Gromadzki (oksza_at_bu.uni.wroc.pl)
Data: Tue 04 Jun 2002 - 08:37:38 MET DST

On wto 4. czerwiec 2002 00:41, You wrote:
[...]
> winsa+biuro+......
[...]
> Panie Wojtku!
> Znowu sam sobie odpisuję,ale się jeszcze nie poddaję.Ciągle mam
> nadzieję że nie ma pan racji ,tylko grupowicze rozważają myśli za lub
> przeciw.

Co prawda nie jestem p. Wojtkiem, ale odpisuje - sprawa jest beznadziejna,
bo ilość użytkowników OS-a jest minimalna, a użytkowanie samego systemu
wymaga dużego samozaparcia. Właśnie sobie odtwarzam instalację na dysku,
przede mną fixy, wymiana drajwerów dyskowych i do ssystemów plików,
instalacja xwp, odina, drajwera do SB Live, cdrecord itp. miłe rzeczy, no
więc pierwszeństwo mają linux - 0 problemów - i winda - problemy, ale
jednak da sie to zrobić w jeden dzień (a jak się nie ma kasy, to trzeba z
tym żyć). W takiej sytuacji pertraktacje sens mają umiarkowany (mówiąc
dyplomatycznie), jednak nawet porządny upgrade angielski - jak wspominano:
za 90 $ - to już spory postęp i szansa na przeżycie fajnego przecież
systemu. Oby taki porządny upgrade się pojawił. Pozdrowienia.

JG