Java 1.3.1 na Warp4

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 02 Jun 2002 - 23:47:35 MET DST

Zachecony sukceasem w uruchomieniu javy 1.3.1 u mnie w mozilli, postanowilem
uruchomic ja rowniez u ojca. Tyle ze ja mam ACP, a on Warp 4, chyba z fixem 11
lub 13. No i feature installer aktualizowalem do wersji, ktora zadzialala u
mnie na kompie, i polecialem... Niestety, na samym poczatku przegrywania
plikow, restartuje WPS, crashuje sesje o tajemniczym ID 17 lub 18 lub cos
podobnego, a feature installer mowi, ze instalcja sie nie powiodla :/

Czy ktos wie, o co moze chodzic?