Re: Popsułem mozille :(

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 02 Jun 2002 - 11:59:38 MET DST

mw_at_pg.gda.pl (Marek Wojciechowski) nakombinował(a) coś takiego:
> Ja używam cały czas 0.9.9.

0.9.9 miała dość poważne problemy jeśli chodzi o pokazywanie stron z tłem,
a konretnie gryzło mi jedną stronę, ale uwzględnili tą poprawkę... :)
Poza tym miała kilka innych bugów. Ogólnie RC3 jest znacznie lepsza i
bardziej dopracowana, ale... coś ostatnio się zepsuło właśnie i tak RC2
jak RC3 zaczęły mi głupieć :(

> Z 1.0.0 RCx są jakieś dodatkowe problemy więc z upgradem czekam na wersję
> gold.

U mnie wszystko było ok ale nagle zaczęło się dziać jakieś głupoty - po
pierwsze zaczął gubić całą historię i bookmarki (odrazu wszystko), a potem
zaczął się uruchamiać ponad dwie minuty (wyświetla się splash przez dwie
minuty po czym się ładuje :((
Wiem że w RC3 dali możliwość gryzieia tego splash'a na cokolwiek innego,
ale rc2 to samo :(( Sądzę że to coś w systemie, bo nie pomaga reinstall
zupełny nawet :(

> 0.9.9 z XWorkplace nie ma żadnych problemów. Zawsze możesz powyłączać
> większość funkcji XWP (w szczególności XWP Hook), żeby zobaczyć czy
> mozilla się z czymś nie gryzie.

Gdzie dokładnie wyłączyć całego XWP? Muszę to sprawdzić...
Poza tym zauważyłęm dwie dziwne rzeczy - po pierwsze od czasów XWP system
nie umie wyłączyć komputera przez shutdown, a po drugie nie zamknie
pmshell'a jeśli nie wyjdę z mozilli...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl