Re: Out of topic: Skretka

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 21:24:19 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_usu-n-to.fema.krakow.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> A jak po kolei ida kolorki we wtyczce? Nawet w niekrosowanym kablu
> kolejne pary skretki nie ida po kolei... W obydwu wtyczkach, patrzac od
> tej samej krawedzi powinno byc tak:

Patrząc od strony prawej z strony "blaszek" :)

Znaczy się że forwardowanie dalej nawala i trzeba było alternatywne metody
uzyskać? hmmm... Widzisz jak to łądnie w hierarchii leży? :)

A tak jeszcze BTW: to proponuje powyeliminowywać wszelkie gniazdka
internetowe jeśli pozakłądane tak masz (u mnei robiły same problemy), po
drugie przyjrzyj sie kablowy czy nie jest gdzieś nacięty - to powoduje też
takie efekty. Po kolejne zacisnąłbym to jeszcze raz i wtedy sprawdził.
Oczywiście nie ściągasz izolacji z kabelków tylko mocno zaciskasz.
Zobacz jeszcze na koncentratorze takie coś jakie tam są porty, Zdarza się
że ostatni jest przy okazji jeszcze do uplinka czy jakoś tak, poza tym
jeszcze jakieś "stack" mam i nie różni się niczym od tamtego, a efekt nie
wiem jaki to daje. Po kolejne wydrzyj ten koncentrator i sprawdź u kogoś.
Koledzy kupili jakiś trefny kiedyś i też ciekawie było. Firmy sobie nie
przypomnę, ale był bardzo tani...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl