Problem z driverem karty sieciowej

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 09:34:41 MET DST

Otoz mam sobie driver karty sieciowej Compex (PCI, 100 MBit). Wsadzam do
drivu, probuje dodac sterownik poprzez MPTS, on chwile zuje drivem no i wraca
do okienka z lista sterownikow, w kotrym... nic sie nie zmienilo. Probowalem
rozmaite katalogi, probowalem rowniez przegrywac na dysk, a on ciagle nie
dodaje...

To bylo na komputerze ojca, u mnie oczywiscie sie nei da, bo MPTS wiesza sie
przy wchodzeniu don. (btw. czy ktos wie, gdzie sciagnac najswiezsza wersje
MPTS i peer2peer? ;)

Czy ktos spotkal sie z tym problemem? Lub eweentualnie wie, jak skonfigurowac
protocol.ini (bo to chyba tylko to + driver w config.sys) z palca?

Lech Wiktor Piotrowski