Mozilla RC3

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 21:57:44 MET DST

Hi!

Właśnie zauważyłem kolejny numerek i także już dla os/2 :)
Ciekawe czy to że daleko jestem na Os/2 Voice to jeszcze nie mam info o
tym :> W każdym razie ciągnie się właśnie i zaraz zdam relacje z tego co i
dlaczego się pozmieniało :)

Na temat RC2 (+ fix) bugi które odkryłem
- skopała się adresownia w pasku, nie zapamiętuje
- po chwili używania dziwnym trafem zaczął się uruchamiać pięć minut (!)
- bookmarki się nie zapisują
- ogromne problemy w połączeniu z Apache 2.0.36 i najnowszym php na tym
samym kompie
- speedy tommato jak nie działa tak dalej mu ciężko (a dokładniej o js)

Jak podciągnę RC3 (6% na razie) to jak zwykle zdam relację z przebiegu
akcji :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl