Re: Klawiatura bezprzewodowa a OS/2

Autor: Przemek 'monsun' Senkowski (monsun32_at_interia.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 13:20:53 MET DST

Witam,

> Możesz podać nazwę tych myszy które nie skrolujš pionowo (poziomo nie
> używałem i nie czuję takiej potrzeby).

Niestety bawilem sie nimi 2 lata temu, informacja moze byc nieswieza.
Sa myszki Logitecha o tym samym wygladzie
Cordless Wheel Mouse i Cordless Mouse (oba z kolkami) ostatnia skroluje
tylko pod Winda.
Napewno dziala Cordless MousMan Wheel.
Co ciekawe po ostanim fix packu do wesji US Warp na niektorych maszynach w
firmie skrolowanie dzialalo bez sterownika z IBM Software Choice.

Pozdrawiam,
  Przemek 'monsun' Senkowski

Dzien Matki w serwisie Polki.pl
Wspaniale konkursy. Atrakcyjne nagrody. Sprawdz!

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2