Re: List do Serenity

Autor: Jurek Kowalski (jak_at_miasto.szczecin.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 22:18:33 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> dokładnie.

No właśnie, 9 dni temu wysłałem porzez gate list zaczynający się tak:
"
Namówiłem szefostwo, bu dokonać upgradu WSeBa.
Zmnalazłem Mensys i napisałem do nich, oraz dostałem po tygodniu
odpowiedź :) Są poniżej.

Mam pytania do Was, którzyście to jedli -

1. czy kupić dwuletnią subskrybcję w Mensysie, czy znaleźć gdzieś
dostawcę IBMowskiego SWC (nie wiem którego);

2. jak dokonać zakupu, chodzi o to, że Urząd Miejski nie kupi sam,
więc trzeba przez pośrednika, ten nie powinien być właścicielem
licencji,
jakieś sprawy wyjdą z cłem, skoro to będzie paczka CD (jeśli będzie)

Czy macie jakieś doświadczenia i co mi poradzicie?
"
Poniżej była moja korespondencja z Mensysyem, nie załączam, bo długa.

Czy to do Was trafiło?
Bo na newsach nie ma, p/odpowiedzi żadnej także ;-)
A wysyłam z NS4.61