Re: Pytanie o maskarade

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 11:29:27 MET DST

On Sun, 19 May 2002 09:05:35 +0200 (MET DST), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>Też miałem ten problem. Chłopcy włączają bardzo późno.
>Natomiast byłem przygotowany w skryptach - wszystko z strony teamu.
>Nie używam skryptu Leszka Kubraka tylko ten bardziej defaultwy na stronie.
>Odpalam injoya w startup.cmd, lecz nie exec tylko cmd. Który po prostu wygląda tak:
>:LOOP
>IN-JOY.EXE
>GOTO LOOP

Hmm, no jak zwykle zaswiecilem przykladem pytajac sie na liscie przed spojrzeniem
na Team ;) Ale dzieki temu moj ojciec znalazl strone http://www.swiat-sdi.prv.pl/ gdzie
teksty z teamu na ten temat sa wziete i jest odsylacz. Milo :)

>Pamietam, ze stary pegasus potrafil podlaczac sie do sieci na stale - tzn. na bierzaco
>
>O ile się nie mylę PMMail działa w takim schemacie - połącz, ściągnij jeśli coś jest,
>rozłącz. Więc nigdy nie jest połączony non-stop z serwerm pop. Co oznacza, że ten
typ
>tak ma i lepiej nie będzie miał.
>Oczywiście polecam postawienie weasela (smtp, pop3) na serwerku i wtedy nic nie
>musisz monitorować :) Oczywiście jeśli sobie porobisz forwardy :)

Tzn. weasel sciaga do siebie i... odbieram tak jakby byl nie u mnie PMMailem? ;)

>O ile masz około 128MB RAM to spokojnie. Ja mam PPRO 200 z 96MB RAM na tym
>stoi injoy, squid, apache, weasel, ftpd, serwer domeny Netbiosowej. I oczywiście liczy
>się seti :) Planuje jeszcze doinstalować binda i dhcp serwera,
>Pełna instalka aurory acp1 (+fix acp2) i wszystkie inne stuffy zajmują 400MB!!! Więc
>dysk też nie musi być duży, w porównaniu z Windowsami czy teraźniejszym Linuxem
>:-P

No tak. Mam 32 MB poki co ;) Sprobuje cos na tym uruchomic - sam routing powinien
chyba pojsc, skoro chodzil sam Warp4 i nawet matka mogla pograc majonga ;)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 0d 19h 41m 54s 130ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl