Re: out of topic: DOS

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 00:37:05 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> probuje sobie zainstalwoac DOSa na partycji fatowej. Poniewaz nie moglem znalezc
> dyskietek bootujacych, najpierw zainstalowalem FreeDOSa, w sumie wszystko gralo,
> ale myslalem ze nie gra, totez znalazlem gdzies w sieci MS-DOSa i zainstalowalem.
> Okazalo sie, ze nei chce on startowac plikow BAT. Wzialem wiec DOSa od ojca z
> windozy, tez dalem sys c: i mam dokladnie to samo... Ktos wie, o co moze chodzic?

> Lech Wiktor Piotrowski
Nie znajduję przyczyny - u mie poprostu załadowałem PC DOS 7 IBM i
działa od początku. Każda nowa instalacja zawsze jest udana.
A tak nawiasem mówiąc na jakiej wysokości znajduje się Twoja partycja
FAT - pamiętaj o magicznej liczbie 512 - może to tylko to? W OS/2 trochę
się przecież rozpuściliśmy..

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >