Pmmail i krzaczki..

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 14:05:29 MET DST

Hai!
Ściągnąłem sobie najnowszą betę, czyli 2.20.2382, przy okazji sobie
przypomniałem o tym, że gdzieś po drodze kiedyś zgubiłem pmm_conv.cmd. Po
krótkich burzliwych porzukiwaniach odnalazłem go na teamos2, ale co się
okazało - dalej listy z wp przychodzą zakrzaczone... :( I tak nie pomaga
ani skrypt ani nic.
Totalnie nie wiem w czym problem! pmm_conv dokonywał konwersji kiedy nie
znalazł "charset" w liście, tymczasem te listy to mają! Pod FC wyglądają
normalnie o ile zmienić stronę kodową na iso2. Dlaczego więc są krzaczki?
Ktoś się spotkał z czymś takim? Bo ja już nie wiem.

Aha, krzaczki były już wcześniej i konkretnie ta beta tego nie zmieniła,
było źle i jest. W ogóle nie wiem co ta beta niby z mieniła bo nie widzę
związku...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      GG: 919564
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\    ICQ: 101929211