Compact Flash na usb.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 16:12:21 MET DST

Hi!

Czy jest powodzenie by coś takiego zadziałało pod osem? Chodzi mi o aparat
cyfrowy media-tech mt-406 (sphinx). Jest podłaczany do usb i z tego pod
zgrozą się przegrywa. Jedyne co mi przyszło do głowy to netdrive i jakiś
plugin pod to... ale... usb not supported :(
Po drugie czy taki aparat mt-404 będzie dało się obsłużyć? Ten ma pamięci
sdram wbudowane... ale podłaczany jest też poprzez usb... Wiec jak?
Po kolejne czy jest jakikolwiek aparat cyfrowy obsługiwany przez warpa,
ale z usb?

A teraz coś z tyłu sprzętowego. Mam kartę Sound port na analog device
ad1845xp, karta muzyczna na isa. W windzie widziana jako standardowa
mpu401 + emulacja soundblastera. Miał sterowniki więc bez problemu było. W
os/2 nie wiem co mu wybrać. Nawet nie wiem do końca jaka to karta, znaczy
się firmy. Nie mogłem znaleźć po necie. Da się to zmusić do pracy z os/2?
Fajnie by było jakby działała. Kiedyś zmusiłem swojego sound maker'a 16 ie
to pracy... Ciekawe czy z tym wygram.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      GG: 919564
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\    ICQ: 101929211