Małe problemiki,ale

Autor: geowitia_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 28 Apr 2002 - 10:15:13 MET DST

Proszę grupę o pomoc?
 Popełniłem rok temu błąd.Kupiłem GF2mx400.Pod legalnym SDD704 chodziiii,a pod
nowymi wersjami SDD bez zarzutu.Jak ominąć problem"trial"?
Ominięcie problemu typu"kup inną tj.będącą na liscie" ze względu na brak
zrozumienia Drugiej połowy rodziny nie wchodzi w rachubę.
Drugi problemik: Od dawna używam CD i PD firmy Teac.Wszystko co znalazłem w
internecie nie udało się uruchomić.Mam tylko sterowniki pod Dos i Win311,które
używam do dziś,tj.po restarcie na Dos.Czy ktoś ma myśl jak to zrobić pod Os?
pOSdrawiam.