Re: Jaka drukarka ?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_usu-n-to.fema.krakow.pl)
Data: Sat 27 Apr 2002 - 14:27:43 MET DST

geowitia_at_poczta.onet.pl napisał(a):

> pomylił systemy.Pod oesem wydruk mam szybki ,dobrej jakości,natychmiastowy
> i nie obciąża procka.Pod Winsem czekam okolo 15-30sek. potem drukuje i tak
> obciąża procka że inna praca systemu jest nie możliwa/ idę na kawę/
> Epson Stylus 600 i Epson Stylus 640.Innych drukarek nie używałem.

Zdradz mi wiec te tajemnice :-D

Bo ja czekam wieki az byle jaki wydruk sie znajdzie w spoolerze (wydruk
native z OS/2). W tym czasie system jest niezdatny do uzytku 100% proca.
Oczywiscie o wydruku 1440x720 mozna zapomniec - koszmar, roznej masci
sterowniki OMNI, a takze te ktore kiedys splodzil Epson to "wieczna
beta".

Wydruk z WinOS/2 - idelanie szybko bez obciazenia (moze to masz na mysli
mowiac o druku z "OS/2" - w ten sposob drukuje fotki w 1440x720).

Wydruk z Windows 98 takze bezproblemowo.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */