Re: Skaner SCSI

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_usu-n-to.fema.krakow.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 00:42:07 MET DST

"Sławomir Stachniewicz" napisał(a):

> Witam!
>
> Niedawno zrobiłem upgrade komputera i w związku z tym musiałem
> zmienić kontroler SCSI (nowa płyta nie ma slotów ISA). Nawet
> udało mi się zmusić "dziada" do działania (wprawdzie nie działa
> w WinECS ale za to działa pod samym eCS - poprzednio było na
> odwrót) ale jest jeden problem: skaner musi być włączony przy
> starcie komputera, w przeciwnym razie kontroler go nie obsługuje.
> Czy ktoś z Was zetknął się z podobnym problemem a jeśli tak, to
> czy jest jakieś rozwiązanie?

Ja sie spotkalem pod windoze. Skaner musi dostac reset z magistrali,
ktory nastepuje przy starcie systemu (skaner musi byc wlaczony przed
restartem, nie musi to byc az wylaczenie kompa) - inaczej zima, brak
komunkacji.

Jszcze nie udalo mi sie nic na to poradzic. Restart systemu konieczny po
wlaczeniu skanera jest upierdliwy...

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */