Re: Dyskowe problemy...

Autor: Jan Gromadzki (jg_wp_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 08:51:57 MET DST

On wto 9. kwiecień 2002 14:05, You wrote:
[...]
> partycje. Wchodząc do Partition AMgic'a dostaje 116 - partition error,
> fdiski w ogóle go nie ruszają już :( - efekt mojego kombinowania ;) Ma
> ktoś idee jak to naprawić? DfSee mam anjnowsze i daję wszystkoco
znalazłem

Jesli problem jest wciaz aktualny, to moge Cie pocieszyc - od dawna jeden
z dyskow (nota bene systemowy) mam w podobnym stanie (tzn z bledem 116) i
da sie zyc. Nie znam przyczyny, ale podejrzewam, ze rozwiazaniem tego
ambarasu moze byc jedynie wyczyszczenie i solidne sformatowanie dysku
(softwarem producenta). No a potem trzeba pozakladac partycje zgodnie z
ich fizyczna kolejnoscia, tak, zeby np. PQMagic itp. nie mialy problemow z
ich interpretacja.

Z szacunkiem

JG