Re: Sterowniki do kontrolera IDE

Autor: Mikołaj Dunaj (mikdun_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 19:41:11 MET DST

Witam ponownie :)

Mikołaj Dunaj wrote:

> Dzięki za wszelką pomoc, idę się pobawić :)
> O wynikach zamelduję za tydzień.

No to melduje.
Jak zwykle było to proste, ale nie do końca.
Miałem wersję DANIS506 z roku 1997 (jak sie systemu nie instaluje co 4
miesiące to tak jest) ;-)
Teraz mam najnowszą (v.1.4.1) i sterownik łyka, ale wysypuje się
komunikatem:
SYSTEM IS UNABLE TO OPERATE ON YOUR HARD DISK (...)
Domyślam się że trzeba coś jeszcze mu dodać, żeby łyknął dysk 60 BG?
Pomocy !!!

A na koniec ciekawostka:
Kiedy wgrywam dosowy sterownik do ATAPI dla tego sterownika, to
Partition Magic (pod dosem) twierdzi, że dysk ma za dużo cylindrów ;->

Pozdrawiam
Mikołaj