Re: Sprzęt

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 12:18:35 MET DST

Mateusz <linux_at_kki.net.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Mam zamiar zainstalować OS/2 . Czy pójdzie mi przy takiej konfiguracji ?
> Czy sprzęt zadziała?

Jak działa to i zadziała.

> Celeron 600
> Jakieś 320 MB ram
> NVIDIA Riva TNT 2 M64
> HP DeskJet 640c

Bez problemu.

> Dysk Samsung cośtam 19 GB IDE

Tak ale z góry mówię że trzeba zaaktualizować sterowniki do dysku. Albo
korzystać z ECs.

> Sound Blaster 128 PCI

Tu będzie problem, musisz poszukać do tego sterownika po chipsecie. Jeśli
masz na es1371 to bez problemu, jak na es1370 - to nie pójdzie. Jak inny
chip to musisz już błądzić po konfiguracji i nim w ogóle.

> /dev/hda7 1874 2116 1951866 c Win95 FAT32 (LBA)
> Nie patrzcie na Windowsy , bo to mojego brata i ja tego nie ruszam.

Chyba jednak masz zamiar ;>

> Mam zamiar zainstalowac OS/2 na ostatniej partycji (hda7)
> Czy się to uda ?

Uda się. Tylko anjpierw poczytaj trochę faq dotyczących warpa bo inaczej
utkniesz na pierwszej dyskietce.

> Czy OS/2 będzie działał z bootmanagerem LILO (MS-DOS 6.22 się włączał)?

Będzie bez problemu. Jedynie co mi się raz zdarzyło kłopotów z nim to przy
instalacji któregoś linuxa (wieki temu) nie dał się bez lilo zainstalować
a ja preferuję Boot Managera.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      GG: 919564
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\    ICQ: 101929211