Jak zmusic StarOfa do czytania windzianych PPS-ow ?

Autor: Rimwid Rataj (nazgul_at_alfar.com.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 10:00:26 MET DST

Jak na wstepie.
Star Office 5.1 natywny nie czyta windzianych PPS-ow. Kiedys mi sie
udalo zmusic go do wczytania jednego "naokolo" tzn. metoda tworzenia
nowej, natywnej prezentacji SO w oparciu o "szablon" pps, ale przy
kolejnych juz mi sie ta sztuka nie udala (moze wtedy zrobilem cos, o
czym pozniej juz nie pamietalem).
Te pps-y sa w formacie Office 97, bo powerpoint z tego pakietu umie je
wczytac, gdyby to bylo cos nowszego, to tez by padl.
A czy Smartshit (oesowy) umie czytac pps-y ? Jezeli tak, to jak (tzn.
czy po prostu trzeba je otwierac, czy potrzebne sa jeszcze jakies
sztuczki)

Pozdro
Rimwidas