Re: programowanie i kursy

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 22:16:57 MET DST

Bart2_at_teamos2.org.pl (Bartosz Tomasik Bart/2) nakombinował(a) coś takiego:
> Nie pomoc, tylko samemu sie brac ;)

No tak, tylko żebym mógł coś podostawać plików do tłumaczenia to chętnei
pomogę, a przy okazji sam się podszkolę w tym aspekcie :) Jeśli więc ktoś
widzi jakieś możliwości to chętnie się wezmę za to :)

> Beep ze spikera, to niechybnie jakos trap

to jest nawet klika beepów, a właściwie to nie wiem jak to nazwać bo ton
tego się zmienia, jakby mu się coś kopało..

> - gdzies powinny Ci lezec pliki z zapisem trapow

c:\wpitrap.log?

> (wyslac do autora),

A możesz sam na to looknąć najpierw...? Mi nic nie mówi z tego pliku i
wygląda mi to bardziej na buga wpi lub uszkodzony pakiet (zdzierałem kilka
razy i wszędzie to samo...). Jedyne co rozumie (bo reszta to cyferki) to:

XCPT_ACCESS_VIOLATION: Invalid read access from 0x0053:00000014.
Explanation: An attempt was made to access a memory object which does
             not belong to the current process. Most probable causes
             for this are that an invalid pointer was used, there was
             confusion with administering memory or error conditions
             were not properly checked for.

ale dlaczego i jak to umaskować to nie wiem...

> a pozatym masz ostatniego WarpIn'a?

Running WarpIN version: 0.9.18 built Mar 26 2002
Running OS/2 version: 20.45 (WSeB kernel)

Chyba nie jest zły?

> no o tym mowie, ze trzeba samemu wersje polska zrobic - to wcale nie takie
> trudne

Hmmm, a się dziabnąłem - miałem na myśli "jeśli byłby free" :-/

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      GG: 919564
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\    ICQ: 101929211