Re: Sterowniki do kontrolera IDE

Autor: Mikołaj Dunaj (mikdun_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 11:20:42 MET DST

Witam!

Piotr Oniszczuk wrote:

> Może DaniS506 z generic busmaster ?

Mam standartowo ustawiony dani, może coś trzeba mu dopisać, żeby rozpoznał?

> To 40MB/s a 3 MB/s wynika pewnie z busmasteringu... - jeśli tylko

dokładnie ....

> Twój końtroler jest zgodnyt z SFF-8038i (a to jest ponoć norma w
> busmasteringu) - to powino być cacy.
> BTW: Ja jedak myślę że ów końtroler to może być coś na kształt
> WinKontrolera - wiesz coś w stylu WinModemu....

Prawie na pewno nie. Ma bios, i na stronie producenta scalaka wypisujš różne
bzdury :-]
No i procka nie obcišża, nawet jest duuuuużo lepiej niż kiedy ten dysk i
nagrywara były podpięte pod ATA/33 na płycie. No ale może sie nie znam ;)

> Tak sobie myślę bowiem nawet jak nie masz BM, to IDE zawsze powinno
> być widoczne - chyba że jest na INTinnym niż 14/15 ?

Jest na INT12. 14 i 15 używa kontroler na płycie (VIA MVP3)

> Może ScanPCI z Hobbesa powie nam na jakim IRQ masz ten hardware ?

> --
> cYa, 3.14iotr/2
> Dobry programista wiesza się z programem....
> Hiroshima'45; Czernobyl'86; Windows'95
>
> Zwrotne bajty daj na "wolodzia_at_kki.net.pl"

Tak czy inaczej dziękuje za reakcję i liczę na cišg dalszy
Pozdrawiam
Mikołaj