Re: ?

Autor: Stanislaw Kozlowski (skozlowski_at_dsi.pekaosa.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 15:24:37 MET DST

Niemały system przetwarzania w czasie rzeczywistym i graficznego
zobrazowania danych METEO pod OS/2 do dziś działa w IMGW Warszawa. Napisany
został przeze mnie i Przemysława Ignatowicza w ubiegłym wieku. Tyle, że
teraz na komputerach mają datę cofniętą o 4 lata bo system nie był jeszcze
zgodny z r. 2000. A za upgrade do r. 2000 nie chcieli zapłacić...
"mbs" <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl> wrote in message
> [...]
OS/2 -