Re: komus sie udalo? openssh-2.9p2-bin.zip

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 12:31:27 MET

On Fri, 29 Mar 2002 11:14:45 UTC, Grzegorz Szyszlo wrote:

> Jak to robisz? mi sie nie udalo. robie najpierw wieksze okno,
> w nim odpalam ssh i mi wraca do standardowego rozmiaru. grrrr.....

Dokładnie. ustawiam MODE rozmiar okna a później ssh ...
Mam 3 komputery do których się w ten sposób łączę. Na jednym z nich
jest efekt taki jak opisujesz, ale z mojego "śledztwa" wynika, że wina
leży po stronie serwera. Zaraz przed pojawianiem się prompta wysyła
jakiś znak, który powoduje ustawienie okna na standardowe rozmiary.

> poza tym przy okekcji ssh, na linuxie wywala mi blad ze klucze
> sa do kitu, i dla kazdej sesji z osobna ponownie generuje klucze.
> poki co nie przeszkadza mi to ostatnie.

A masz poprawnie ustawione środowisko po stronie OS/2 ?
zmienne TERM, TERMCAP, HOME, USER ?

> to moze mamy rozne wersje pakietow?

SSH -v
SSH Version 1.2.30 [i386-pc-os2_emx], protocol version 1.5.

> a jaki powinien byc?

Jest ich dostępnych kilka. W tej chwili używam takiego:
http:\\www.pg.gda.pl\~mw\termcap.dat

> po prostu mam coraz wiecej argumentow, bo tak wogole osa po prostu
> lubie.
> i rozstane sie z nim niechetnie.

No cóż, pewnie większość tu ma podobny powód. Ja dodatkowo nie używam
niczego innego, więc nie mam do czego tęsknić :-)

Marek