Re: komus sie udalo? openssh-2.9p2-bin.zip

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 12:02:18 MET

On Fri, 29 Mar 2002 09:25:11 UTC, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> No to jak? komus sie udalo odpalic tego openssh czy nie?

Nie próbowałem.

> bardzo mi na tym zalezy, bo ssh203 daje okno o standardowych
> wymiarach, a do moich potrzeb jest ono stanowczo za male.

????
Okno może mieć takie wymiary jakie sobie ustawisz. Sam najczęściej
kożystam z okna 130 kolumn.

> poza tym w konekcji z linuxem nieprawidlowo wspolpracuje z
> poleceniem less przy przewijaniu do tylu.

Właśnie sprawdziłem. okno 130*80 (czy ile tam ma EGAlines) less przez
SSH działa bez problemu. Przód, tył, strzałki.

> jak mi sie nie uda

Prawdopodobnmie masz ustawione jakieś niezgodne terminale, albo
niewłaściwy TERMCAP pod OS/2.

> tego odpalic, bedzie to przynajmniej u mnie gwozdz do trumny os2.

Oj chyba bardziej wynika to z tego, że strasznie szybko chcesz go tam
złożyć :-)

Marek