Re: PM SMS/2 0.3

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 21:18:54 MET

On Sun, 24 Mar 2002 07:03:17 UTC, <olorin_at_imladris.chipdrive.pl>
wrote:

> Jak w temacie; min. książka adresowa. Sczegóły w newsach na Imladris.

A mógłbyś podać dokładnego linka?

A tak swoją drogą właśnie zakończyłem swój eksperyment z
programowaniem w DrRexx. Efekt można znaleźć tu:
http://pg.gda.pl/~mw/drsms.zip
Właśnie przed chwilą skończyłem i nawet jeszcze nie zrobiłem testów.
Wykorzystałem Twojego sms.cmd. W razie czego mogę udostępnić plik
*.res

Pozdrawiam,
Marek