Re: A propo modzilli 0.9.9

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 12:17:47 MET

On Wed, 20 Mar 2002 10:51:15 +0100 (MET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>Ja to napisalem a nie lechu :) no dobra. w czasie odpalania
>caly czas miedli dyskiem. jak juz sie odpali to chodzi z zadowalajaca
>szybkoscia. procek celeron 330mhz.

Przepraszam obdywu Panów. Czasami człowiek jest za szybki.
Mieli dyskiem, bo ładuje kupę modułów. Zajżyj do katalogu
components : 104 dll-ki. Trzeba je z dysku wczytać.
Gdyby to była jedna "kobyła" pewnie trwałoby 2-3 razy krócej.

Możesz spróbować zrobić eksperyment. Założyć RAM-dysk i uruchomić
Mozillę z niego.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20