Re: Java 1.3

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 17 Mar 2002 - 13:37:47 MET

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> A masz "Feature Install"? Jest to plugin do Neszkapy, ktory instaluje
> rzeczy takie jeak Java lub TCP/IP 4.3 (powazny blad ze strony IBM-a...).
> Poczytaj readme do Javy 1.3...

Tak oczywiście, bez tego jak dobrze pamiętam nie da się wybrać już
języka... Feature installer się uruchamia i restartuje mi pulpit psując
ikonki w panelu sterowania os/2. Potem uruchamia się szkapa i wybieram
język, każe coś akceptować a potem pokazuje się ekran gdzie mogę sobie
wybrać co mogę instalować, a co nie, tyle że wszystko jest dla mnie na
szaro (znaczy się nie da się wybrać...). Kiedyś to bratu instalowałem i
nie było problemów, a u siebie coś mi nie idzie... :(( tylko nie pamiętam
jak ja tego u niego dokonałem ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      GG: 919564
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\    ICQ: 101929211