Re: bug w nowej mozilli

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 16 Mar 2002 - 16:57:43 MET

On Sat, 16 Mar 2002 15:35:13 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>czyli 128-55 MB to 73 MB uzywane... No to niewielka roznica w stosunku do mnie. I jak
>radzisz sobie z mozilla? Bo u mnie wystarczy ona, PMMAil i np. irc, zeby cos wiecej
>powodowalo uzycie SWAPA...

Nie bardzo wiem, gdzie leży u Ciebie problem.
Po wystartowaniu Mozilli wolna pamięć spadła do 33 MB. Do swapa jeszcze daaaleko.
Teraz PMMail, ubyło kolejne 5 MB.
A irc-a nie używam. Tak więc mnie nie boli.
Ale ponieważ lubię czasami być złośliwy, więc pod Mozillą załadowałem stronę
z apletem, czyli ruszyła maszyna Javy. A i tak jeszcze zostało mi 4 MB wolne.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21