Re: Co slychac z Software Choice???

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 22:29:11 MET

On Fri, 15 Mar 2002 16:48:41 +0000, Wojciech Gazda wrote:
>Chcialbym spytac, czy ktos dostal juz Convenience Pack 2? Slyszealem, ze
>ludzie podostawali, a tu u wciaz mnie ani slychu ani widu...

Ja jeszcze też nie dostałem, niestety. A już wyszedł jakiś fix do CP2.

>Czy upgrade do eCS nie wyklucza czasem z subskrybcji SW Choice?

Chyba nie. Za SWC zapłaciłeś i masz je dostać niezależnie od tego czy
kupiłeś ECS czy nie.

>PS. Gdzie i kogo scigac aby to wreszcie wyslali...

Jak mi nie przysyłali w zeszłym roku CP1 to piekliłem się u Lotusa w
Irlandii. Przeprosili i przysłali. Dokładne namiary ew. w poniedziałek
jak się pojawię w robocie.

Pozdrowienia

--
/ name: Artur Alinowski