Re: UDF file system.

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 09:48:44 MET

On Thu, 14 Mar 2002 21:50:22 +0100 (MET), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>Heh... Nie chwaląc się, jako, że ja naprowadzałem Piotra na rozwiązanie.
>Po pierwsze błąd 0x000057 to Hardware Error, ale co więce oznacza :-( Sorry.
>Po drugie sprawdź czy na 100% masz poprawnie ustawione w CONFIG.SYS OS2ASPI
>i OS2SCSI, driver kontrolera (jaka jest ich kolejność?),

Nie ma OS2SCSI, dodanie przed i po OS2ASPI nic nie zmienia.

>Jakie masz parametry OS2ASPI?

żadne

>Po trzecie, czy próbowałeś działać z JJCDROM?

Nie próbowałem, nie mogę nigdzie znaleźć.

>Po czwarte, co masz pierwsze w config.sys CDFS czy UDF?

UDF, CDFS

>Po czwarte czy masz zainstalowanego RSJota, jeśli tak spróbuj go zakomentować?

Zaremowany

>Może po podaniu odpowiedzi na w/w pytania będę mógł odpowiedzieć.
>
>PS. Moja YAMAHA CRW6416S działa... Od zawsze. ;)

No to spróbuj odpowiedzieć, będę dozgonnie wdzięczny.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21