Re: UDF file system.

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 20:37:10 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) wrote:

> No to jestem "gupi". Różnica w nagrywarce, ja mam Yamaha CDRW-2100 z kontrolerem
> Adaptec AHA-2920. Przy próbie formatowania płyty "Unexpected error code 0x000057".

Leszku,

Ależ po co ta self-krytyka, w dodatku bezpodstawna !!!
ZTCW system dla UDF (czyli packed writing) wymaga napędu który
raportuje poprawnie bit "R/W capable" podczas odwołania się do
rejestrów "drive capability". Część starych napędów RW ma ten bit
błędnie ustawiony na "false" i z tego powodu OS2CDROM.dmd posiada
listę napędów (tzn. ich nazw) które wymagają zignorowania fałszywego
raportu o możliwościach napędu - wykrywane są właśnie za pomocą
porównania nazwy.
Dowolnym HEX edytorem zedytuj jeden ze stringów w OS2CDROM.DMD na
nazwę dokładnie taką jaką otrzymasz z np. cdrecord.exe po komendzie
-scan.

Oto wersje plików z mojego UDF'a (to jest jedyna wersja która u mnie
chodzi - a Inecie znalazłem 4 !!!!!)

cdfs.ifs ˆ 45 159ˆ02.10.01ˆ 18:34
ibmidecd.flt ˆ 24 616ˆ08.10.01ˆ 15:25
os2cdrom.dmd ˆ 38 944ˆ25.10.01ˆ 16:59
udf.ifs ˆ 113 484ˆ08.11.01ˆ 12:37

--
cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....